czwartek, 7 maja 2015

Nominacja LBA #1


Dziś krótko (ale już się szykuje rozdzialik), gdyż zostałam tagnięta przez Justine W. Lucy .

1. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
Modelką :I Pamiętam jak przyglądałam się w lustrze i myślałam Bitch please i'm fabulous!
2. Jak często czytasz książki/ebooki?
Chyba nigdy XD to smutne ;-; (ale czytam mangi ._. )
3. W czym jesteś dobra?
Powiadają, że w rysunku, powiadają...
4.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Bo mi się nudzi i lubię udawać, że ktoś chce oglądać moje twory D:
5.Wypoczynek nad morzem czy w górach?
Nad morzem, góry się mi już przejadły (za blisko są).
6.Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Koniec wiosny, przez lato i początek jesieni... tak bardzo pora roku xd
7.Co cię inspiruje do pisania?
Czasem siedzenie w łazience, czasem jakieś arty, a czasem to samo przychodzi i się tego boję....
8.Chciałabyś mieć dom czy mieszkanie?
Dom, tak z przyzwyczajenia.
9.Twój ulubiony cytat?
"Miej odwagę by żyć. Umrzeć potrafi każdy- Robert Cody.
10.Ulubione kolory?
Wszystkie ;-; ale niech będzie róż, turkus, zieleń i niebieski.
11.Jaką supermoc chciałabyś posiadać i dlaczego?
Chciałabym móc zapamiętać wszystko co zechce bez nauki...
End~

1 komentarz: