piątek, 13 lutego 2015

Witam Was pierwszym wpisem!

Serdecznie witam każdą zbłąkaną owieczkę w moich skromnych progach. Mam kakałko, ciastka i brak chęci do twórczej pracy c:



Pierwszy wpis jest jak góra. Na początku nie wiesz z której strony na nią wejść, a jak już się zdecydujesz to po prostu Ci się nie chce...
ekhem... znaczy tę, ten, teges~
Chciałam zacząć tak głęboko, a wyszła góra .___.
Pierwszy wpis jest jak kałuża. Brudny, płytki i dzieci po nim skaczą...
kreślenie jej,ta opcja jest taaaaka fajowa, XD
więcej kreślenia
brak kreślenia...
<zapomniałam dodać, że tegoż oto zacnego fragmentu mogliście nie czytać>

Dwa, trzy zdania na dobry początek dnia~

Zaszczytem dla mnie będzie się Wam przedstawić! 
Nazywam się Judyta Judith(to brzmi bardziej szpanersko), w skrócie Judi. 
Jestem licealistką z brakiem wolnego czasu czyli mam go za dużo.

Trochę o blogu c:

Od dawna coś mnie korciło by założyć blog. Lubie rysować, pisać, a w głowie mam masę pomysłów. Jedyny problem tkwi w tym, że jestem leniwa D: <smutek>. Mam jednak małą nadzieję, iż po pierwszym poście każdy kolejny będzie łatwiejszy do napisania. No to teraz ,jak już znacie powody wypadałoby trochę planów naszkrobać. Na blogu może pojawią się:
  1. Randomowe opowiadanka.
  2. Moje rysunki i trochę na ich temat.
  3. Recenzje, recenzje- mang, anime i może nawet książek.
  4. Historie życia czyli posty zapychacze.
  5. Top listy czegokolwiek.
Oczywiście to wszystko na razie stoi pod wielkim znakiem zapytania. Trochę nudzę, co nie? To może teraz jakaś próbka każdego podpunktu z moich planów? No dobra podpunkt pierwszy, czyli jakieś pseudo opowiadanko.

Internet 

Obudziłam się w dziwnym, dziwnym miejscu. Sarkazm, miłość, komedia, złośliwość, strach i arogancja mieszały się niczym jednolita masa tworząca złudną powłokę dobrej przystani. Miliardy osób przechadzało się obok siebie w ciszy, a na wprost widziałam jasne kusząco wyglądające okienka... Wstałam w celu znalezienia jakiegoś przewodnika, jednak nikt nie odpowiadał na moje desperackie pytania.
 -Jesteś offline...-usłyszałam cichy szept. Rozejrzałam się uważnie po okolicy. Wszystko prysnęło niczym bańka mydlana. Stałam w bezruchu wpatrując się we wszechobecną nicość. W głowie miałam tylko jedną myśl " obudziłam się w dziwnym, dziwnym miejscu...

  Przeczytaliście to? Jak już mówiłam to tylko próbki, tak więc krótkie i trochę mało sensowne. Okej, to lecimy dalej. Rysunek- jest już jeden to wystarczy. Opis? Rysunek przedstawia jedną z moich OC, na tle rozgwieżdżonego nieba. Jej imię to Margaret.

Recenzja anime ...

Ciii, Wy nie wiecie, że nic tu nie ma .o.

Mam nadzieję, że ta szczegółowa recenzja was zadowoliła. Czas na historie życia. Hmm... Kiedyś chciałam założyć hodowle dżdżownic. Złapałam jedną i zapewniłam jej dużo ziemi w moim luksusowym wiaderku. Niestety nocą przyszedł deszcz, a dżdżownica nie miał drogi ucieczki. od tego czasu czuje się jak morderca.
 ._____.

Dobra została tylko top lista, ale ten podpunkt sobie daruje, bo nie mam pomysłu, a jedna tajemnica (o ile konstrukcja top list jest wielką tajemnicą) Wam nie zaszkodzi.
Uff, dotrwałam do końca,mam nadzieję ,że Wy też! :D
Trzymajcie się, nie siedźcie za dużo w internecie i odwiedźcie mnie ponownie ;3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz